مشکلات اجرای Flash Player
مشکلات اجرای Flash Player:
یکی از اصلی ترین مشکلاتی که ممکن است در نرم افزار Adobe Connect بوجود بیاید، مربوط به برقراری meeting می باشد.
این مشکل و سایر مشکلات مربوطه می تواند به عدم نصب و اجرای نرم افزار فلش پلیر Flash Player تحت مرورگر باشد.
در اینجا مرورگر پیش فرض ما گوگل کروم – Google Chrome – می باشد.
برای اجرای فایلهای فلش در این مرورگر و رفع مشکلات فلش پلیر در نرم افزار به صورت زیر عمل می کنیم:
1- ابتدا وارد پنل مدیریتی نرم افزار Adobe Connect می شویم.
2- تب Administration را انتخاب می کنیم.
3- گزینه Administration Dashboard را بر می گزینیم.
همان طور که مشاهده می کنیم و در انتهای Address bar نیز مشهود است، نیاز به نصب فلش پلیر داریم.
4- حال برای نصب، گزینه 3 نقطه که در بالای گوشه بالا و سمت راست قرار دارد را انتخاب می کنیم.
گزینه settings را برمی گزینیم.
5- در انتهای صفحه، گزینه Advanced را انتخاب می کنیم.
6- در صفحه جدید، در قسمت Privacy and Security، گزینه site settings را انتخاب می نماییم.
7- گزینه Flash را برمی گزینیم.
8- گزینه Ask first را مطابق تصویر فعال می کنیم.
9- حال مجددا به قسمت Administration Dashboard واقع در تب Administration در پنل مدیریتی برمی گردیم.
با Refresh کردن صفحه می بینیم که سوالی مبنی بر Allow یا Block کردن اجازه دسترسی استفاده مرورگر از فلش پلیر نمایان می شود.
گزینه Allow را انتخاب می کنیم.
جهت مشاهده فیلم آشنایی با نرم افزار Adobe Connect بر روی این لینک کلیک نمایید.
جدیدترین اخبار ثبت نام کلاس های انلاین مجموعه فراز نتورک را در صفحات اجتماعی دنبال کنید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.