برقراری تمام تماس‌های تحت اینترنت بدون نیاز به شماره گیری مرکز تلفن ، کیفیت بالا و کم نظیر صدای مکالمه با قیمت کمتر خدمات تماس‌های راه دور

سرور VoIP با بالاترین کیفیت از دیتاسنتر مطرح ایران

Voice Over Internet Protocol جزو فناوری جديد مخابراتی است

که در چند سال اخیر به موازات گسترش سایر فناوری های ارتباطی پيشرفت کرده

و به سرعت صنعت مخابرات و بازار مصرف را تحت تأثير قرار داده است.

اين تکنولوژی در واقع نوع جديدی از دستگاه های مخابراتی است

که بر روی بستر شبکه های کامپیوتری فعاليت می کند،

و تمامی انتظارات يک مرکز مخابرات را برآورده می سازد.

همين امر باعث گرديده که فعالان عرصه ارائه خدمات مخابراتی بتوانند

با سرمايه گذاری کم و هزینه عملياتی پايين،

طيف وسيعی از سرويس ها را در اختيار استفاده کنندگان قرار دهند.

برای راه اندازی سرویس VOIP شما نیاز به سرور دارید که بتواند ارتباطات را کنترل و مدیریت کند

به این منظور شما می توانید سرور ویپ را روی سرور های فراز نتورک راه اندازی کنید.

امکانات سیستم‌های تلفنی مبتنی بر VOIP

استفاده از شماره ثابت در هر زمان و مکان

در زمان دورکاری، کارکنان می‌توانند از راه دور به خدمات رسانی و پاسخگویی بپردازند

ضبط مکالمات

ضبط مکالمه یکی از مزایای استفاده از سیستم تلفنی VOIP در کسب و کارها می‌باشد

جایگزین کردن سیگنال‌­های اشغال با ویژگی­‌های تلفن­‌های کاری هوشمند

مخرب‌ترین و منفی‌‌ترین جنبه‌ی یک سیگنال اشغال، انتقال پیام “مخاطب در دسترس نمی‌­باشد” به مشتری است.

در دنیایی که مشتری در انواع رسانه‌­های اجتماعی، ایمیل و تماس­‌های ویدئویی غرق شده است،

سیگنال اشغال صرفاً یک بوق آزاردهنده نیست؛

بلکه پایان تمایل مشتری به برقراری تماس با شماست.

و احتمالاً، ایشان با یکی از رقبای شما تماس خواهد گرفت.

سیستم VOIP، از مشخصات و ویژگی‌­هایی برخوردار می‌باشد

که زمان انتظار تماس گیرنده را کاهش داده و تجربه‌ی ایشان

از برقراری تماس تلفنی با سازمان شما را بهبود می­‌بخشد.

بدین ترتیب، می‌توان تعداد تماس‌های تلفنی ناموفق را به حداقل رساند.

ترغیب تماس گیرنده­‌ها به درج پیام صوتی

اگر احتمال می­‌دهید که به مدت طولانی قادر به پاسخگویی به تماس­‌های تلفنی نیستید،

می‌توانید تماس­‌های دریافتی را بطور دائم به صندوق پیام صوتی انتقال دهید؛

در این صورت، مشتری به مدت طولانی پشت خط منتظر نخواهد ماند.

فکس نرم‌افزاری

با VOIP از شر دستگاه‌های پر دردسر فکس راحت شوید

و از این سرویس به راحتی، در یک پنل نرم‌افزاری تحت وب و یا ایمیل خود استفاده نمایید.

استفاده از تلفن نرم‌افزاری

از جمله ویژگی‌هایی که باعث می‌شود تا هزینه راه‌اندازی سیستم تلفنی VOIP

برای کسب و کارهای اینترنتی و نو پا کاهش یابد استفاده از تلفن نرم‌افزاری می‌باشد.

به کمک این ویژگی برای صحبت با همکاران و یا مشتزیان خود،

نیاز به تلفن سخت افزاری نخواهید داشت.

شما می‌توانید از کامپیوتر و یا موبایل برای ارتباطات سازمانی خود استفاده نمایید.

برگزاری نظرسنجی تلفنی از مشتریان

نحوه کار این ماژول در سیستم VOIP به این صورت است که هنگام ورود مشتری به صف پاسخگویی،

از او خواسته می‌شود تا در پایان مکالمه، در نظرسنجی تلفنی شرکت نموده

و به عملکرد اپراتور پاسخ دهنده، امتیاز دهد.

بنابراین پس از پایان مکالمه، مشتری به سیستم نظرسنجی تلفنی هدایت شده

و میزان رضایت‌مندی خود از پاسخگویی اپراتور و یا خدمات را با شماره‌گیری یک عدد ثبت می‌‌نماید.

ایجاد پروفایل مشتریان در سیستم تلقنی VOIP

در سیستم‌ تلفنی مبتی بر VOIP اطلاعات تماسی مشتریان بر رایانه نمایش داده

و در بانک اطلاعاتی ثبت می‌گردد.

در ادامه اپراتور مربوطه در حین پاسخگویی به تماس گیرنده فرمی از نیاز مشتری،

زمان تماس، نیاز به پیگیری و … را تکمیل می‌نماید.

فرم تکمیل گردیده در تماس‌های بعدی مشتری نمایش داده شده

و دیگر اپراتور‌ها نیز با شناخت مناسب از مشتری به پاسخگویی خواهند پرداخت.

همچنین در صورت مشخص نمودن حوزه فعالیت و یا نوع نیاز مخاطبان

می‌توان آنان را در تماس‌های بعدی به صورت خودکار به بخش و کارشناس مربوطه هدایت نمود.

خدمات ویپ برای کسب و کارهای اینترنتی

با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارهای مجازی و اقتصاد ديجيتال،

يکي از حوزه‌هايی که نياز به ارتباط و مديريت مخاطبان (از راه دور) را داراست، کسب و کارهای اينترنتی است.

ضرورت استفاده از VOIP در کسب و کارهای اینترنتی

ایجاد راه‌های ارتباطی متنوع و فعال برای مشتریان یکی از عوامل موثر در جلب اعتماد مشتریان است.

جلب اعتماد مشتریان علاوه‌ بر افزایش فروش، افزایش رضایت و وفاداری را در بلند مدت در پی خواهد داشت.

در حال حاضر در میان کسب و کار‌های اینترنتی با توجه به ماهیت کسب و کار آنلاین،

عمده راه‌های ارتباطی را گفتگو آنلاین در سایت، فرم تماس با ما، ایمیل و … تشکیل می‌دهند.

راه‌های عنوان گردیده فرآیند پشتیبانی را برای کسب و کار تسهیل نموده

و این امکان را می‌دهد تا هر فرد در هر زمان و مکانی خدمات پشتیبانی به مشتریان را ارائه کند.

راهکار پشتیبانی با تلفن، تجربه خرید و پشتیبانی به مراتب بهتری را برای مشتریان،

نسبت به دیگر راهکارها خواهد داد.