آموزش کار با نرم افزار سانترال KX-TE-Console (قسمت دوم)
ما می توانیم برای تلفن هامون مخصوصا گوشی هایی که پاناسونیک نیستند یک خط شهری را آزاد کنیم. دکمه مخصوص آزاد کردن خط شهری ندارد ، می تونیم دکمه 0 یا 9 را بزنیم تا خط شهری آزاد کند. اینجا مشخص می کنید که اگر 0 زدید به ما خط شهری بدهد یا 9 را و همین طور می توانیم مشخص کنیم اگر 9 زدید به اپراتور متصل بشود یا 0 را.
یک قسمت داریم که از ۵۰ تا ۵۹ شماره دارد.
فقط تو حالت های Plan2 و Plan3 فعال است وقتی ما در حالت 2 یا 3 قرار می گیریم. بعضی از کدها سیستم با بعضی از داخلی ها امکان تداخل دارد. ما به خاطر همین میایم کدها را عوض می کنیم تا این شماره ها عوض نشود و یک کد ثابت داشته باشیم ، به طور مثال کد ۲۵۶ تبدیل کنیم به 50 ، شما مثلا می خواهید شیفت روز و شب را تغییر بدهید دیگر کل کد و نزنید کد ۵۰ را بزنید برای شیفت روز
Time Service : ما می توانیم مشخص کنیم که کلیه این تنظیمات روی سه حالت برای ما انجام شود. یعنی در روز به یک حالت باشد و در شب به یک صورت دیگر و موقع نهار باز به یک صورت دیگر باشد. مثلاً اگر روز منشی مون هستش یکسری تلفن ها متصل بشود به منشی ، شب که منشی نیست تلفن ها همه برود روی پیغام گیر و موقع نهار به قسمت نگهبانی وصل بشود.
Time Service دو حالت دارد.
به صورت اتوماتیک وار بیاد بر اساس این ساعت که تنظیم کردیم تلفن عوض بکند یا بگذاریم روی حالت Manual یا دستی ، الان روی حالت اتوماتیک این تایمی که به ما داده که از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر را روز حساب می کند و از ۵ تا ۱۱ را شب در نظر می گیرد برای نهار هم زمان را مشخص نکردن. این تنظیمات پیش فرض هستش که شما می توانید تغییر دهید.
بطور مثال 12 تا 1 را برای زمان نهار را می توانیم در نظر بگیریم.
: Account Codesما ۵۰ تا کد داریم اینجا برای بعضی از کارمند هامون می توانیم یک Account codes در اختیارشان قرار بدهیم.
این Account codes یک کد ۴ رقمی هستش که برای رفع اعمال محدودیت برای کاربران استفاده می شود.
به طور مثال برای یک داخلی صفر یا دو صفر بسته ایم. اگر این کد را داشته باشند می تواند با زدن این کد روی تلفن های پاناسونیک صفر یا دو صفر را آزاد بکند.
Timers : کلیه زمان هایی که این برنامه ها برای اجرا شدن تو این قسمت احتیاج دارند هستش.
Automatic Redial : مشخص می کند که اگر شماره ای را گرفتیم و شماره مشغول بود تا چند بار بتواند این شماره را پشت سر هم بگیرد اینجا تعدادش را مشخص می کنیم و می گوییم بعد از چند ثانیه تاخیر این تکرار را انجام بدهد. اگر بگذاریم روی 60 ثانیه ، دفعه اول اگر ما شماره را گرفتیم اشغال بود 60 ثانیه صبر می کند و بعد می گیرد. ۱۰ بار این کار را برای ما انجام می دهد. اگر بخواهیم تاخیر بین شون کم بشود باید دستی خودتونRedial را بزنید.
: Recall Time در این قسمت مشخص می کنیم که اگر کسی را Hold کردیم بعد از چند ثانیه ما را مطلع کند. بعضی وقت ها شما کسی را Hold می کنید و فراموش می کنید کهHold شده ، اینجا میگوید بعد از چند ثانیه خط برگشت بخورد. مثلا بگذاریم روی 30 ثانیه ، طرف 30 ثانیه Hold باشد تلفن برگشت می خورد و چند تا بیب می زند ، متوجه می شوید که کسی را پشت خطHold نگه داشته ایم
Transfer : اگر که ما کسی را Transfer کرده باشم ، آمده وصل شده به منشی و منشی وصل کرده به قسمت مدیریت ، مدیریت گوشی را بر نداشت دوباره بعد از ۳۰ ثانیه بر می گردد به خود منشی
Start Time : وقتی تلفن زنگ خورد و کسی جواب نداد بعد از آن یک تلفن دیگر زنگ بخورد و کس دیگری پاسخگو باشد اینجا می توانید زمانش را مشخص کنید ، مثلاً بعد از 15 ثانیه یکی از داخلی ها تلفن را جواب نداد وصل بشود به یک داخلی دیگر
Hot Line: می توانیم برای تلفنهای معمولی مون یک شماره ای را ذخیره کنیم بعد از برداشتن گوشی این شماره را به صورت اتوماتیک وار بگیرد. بعضی اوقات شما گوشی را بر می دارید نمی خواهید این شماره گرفته بشود یک زمانی را برای شما مشخص می کند مثلا ۴ ثانیه ، تا 4 ثانیه شما زمان دارید که شماره دیگر ای را بگیرید.
Flash Timing : یک مدت زمانی بر اساس میلی ثانیه ما به تلفن های معمولی مون می دهیم. اگر کسی را خواستیم Holdکنیم کافی هستش دکمه ای که با گذاشتن گوشی تماس را قطع می کند را یکبار بزنیم. حالا اگر بیشتر از این مدت زمانی که اینجا مشخص شده نگه داریم ، Hold نمیشه بلکه تماس قطع می شود.
مدت زمان را بخاطر این گذاشتیم که اگر بیشتر از آن نگه داشتیم تلفن قطع بشود.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.