آیا می خواهید بررسی کنید که وب سایت شما سئو شده است یا خیر؟
آیا می خواهید بررسی کنید که وب سایت شما سئو شده است یا خیر؟
با تجزیه و تحلیل تنظیمات سئوی درون صفحه وب سایت وردپرس خود، می توانید به راحتی خطاهای سئو را پیدا کرده و رفع کنید، بنابراین می توانید رتبه بندی خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید و ترافیک بیشتری دریافت کنید.
در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید بررسی کنید که آیا وب سایت وردپرس شما سئو شده است، قدم به قدم.
چرا باید وب سایت خود را از نظر سئو برسی کنیم؟
با بررسی اینکه آیا وب سایت شما سئو بهینه شده است یا نه، متوجه خواهید شد که آیا می توانید برای افزایش ترافیک موتور جستجوی خود برخی از بخش های وب سایت را اصلاح کنید یا خیر؟
از آنجایی که موتورهای جستجو اغلب بزرگترین منبع ترافیک وب سایت هستند، این می تواند برای وب سایت تجاری وردپرس شما بسیار ارزشمند باشد.
با این حال، وقتی صحبت از سئو به میان میآید، موارد زیادی وجود دارد که باید درست انجام دهید، از جمله بسیاری از اصطلاحات تخصصی سئو که میتواند برای مبتدیان گیجکننده باشد.
خوشبختانه، ابزارهای مختلفی برای سئو وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا ببینید آیا وب سایت شما بهینه شده است یا خیر و اقدامات زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود سئوی خود انجام دهید.
با این اوصاف، بیایید به دو روش برای بررسی اینکه آیا وب سایت شما سئو شده است یا خیر نگاه کنیم.
روش 1: از AIOSEO برای بررسی و بهینه سازی سئوی وردپرس خود استفاده کنید
All in One SEO بهترین افزونه سئو وردپرس در بازار است که توسط بیش از 2 میلیون کاربر استفاده می شود. این به شما امکان می دهد به راحتی رتبه بندی خود در موتورهای جستجوی را بهبود بخشید و سایت خود را بدون نیاز به یادگیری نکات و مطالب سئو بهینه کنید.
اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب و فعال کنید.
توجه: یک نسخه رایگان از AIOSEO در دسترس است، اما بهتر است از نسخه pro استفاده کنید زیرا ویژگی های بهینه سازی سئو بیشتری را به شما خواهد داد.
با نصب و فعالسازی نسخه جدید این افزونه شما مستقیما و به طور خود کار به صفحه راه اندازی این افزونه منتقل خواهید شد.
بر روی گزینه ( Let’s get started ) کلیک کنید تا فرآیند راه اندازی آغاز شود.
در مرحله بعد به اولین قدم برای راه انداازی این افزونه می رسید.
در این مرحله ابتدا باید به یک سوال پاسخ دهید: (
)
این سوال از شما می خواهد تا دسته بندی که بیش از همه با وب سایت شما مرتبط است را برای وب سایت خودانتخاب کنید. در ادامه گزینه ها را ترجمه خواهیم کرد:
Blog – وبلاگ
در ادامه مرحله اول باید به دو سوال دیگر نیز پاسخ بدهید.
بخش اول از شما می خواهد که عنوان صفحه اصلی سایت خود را در این بخش وارد کنید. در صورتی که می خواهید در این متن از مواردی از قبیل نام یک پست – یک نویسنده و یا نام عنوان سایت خود استفاده کنید می توانید از متغیر هایی که در این بخش برای شما قرار داده شده است نیز استفاده کنید. با کلیک بر روی هر یک از این متغیر ها آن ها به متن شما اضافه می شودند.
بخش دوم از شما می خواهد تا توضیحات متای سایت خود را تایپ کنید. در این بخش نیز می توانید از تمامی متغیر ها مانند نام نویسنده – نام پست – جدا کننده – عنوان سایت و … استفاده کنید. همان طور که می دانید توضیحات متا در سئو سایت شما تاثیر زیادی دارد. بنابراین سعی کنید یک توضیح متای خوب و استاندارد را در این بخش وارد کنید.
پس انجام هر دو بخش می توانید بر روی گزینه ( Save and Continue ) کلیک کنید و به مرحله بعد بروید.
در مرحله دوم باید اطلاعات اضافی وب ساتی خود را وارد کنید.
ابتدا باید یکی از دو گزینه زیر را انتخاب کنید:
person – به معنای وب سایت شخصی
organization – به معنای سایت شرکتی
سپس در بخش بعد در صورت انتخاب گزینه شرکتی باید نام شرکت خود را وارد کنید.
بخش بعدی نیز شماره تلفن تماس وب سایت شما را می خواهد.
در زیر آن یک منو کشویی میبینید. بر روی منوی کشویی کلیک کرده و مشخص کنید این شماره تلفن مربوط به کمدام بخش از وب سایت شما است.
سپس باید در بخش Logo لوگو وب سایت خود را آپلود کنید. همچنین در بخش بعدی آن باید تصویری که از خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید را اپلود کنید.
در بخش آخر نیز باید آدرس url صفحه وب سایت خود در هر یک از شبکه های اجتماعی مشخص شده را در کادر روبروی آن قرار دهید. سپس بر روی گزینه Save and Continue کیک کنید و ادامه دهید.
اکنون وارد مرحله سوم خواهید شد.
در این مرحله لیستی از ویژگی هایی که می توانید برای بهینه سازی سئو وب سایت خود فعال کنید به مشا نمایش داده خواهد شد. با این حال در نسخه رایگان تنها می توانید از سه مورد اول استفاده کنید. در ادامه هر یک از این سه ویژگی را معرفی خواهیم کرد.
- Optimized Search Appearance : این ابزار کمک می کند تا وب سایت شما با یک ظاهر خوب در جستجوی گوگل به نمایش در آید.
- Sitemaps : این بخش به معنای نقشه سایت است. این ابزار به موتور های جستجو کمک می کند تا در زمان خزیدن لیستی از تمام محتوا های قرار گرفته در وب سایت شما را در اختیار داشته باشند.
- Analytics : این ابزار مربوط به تجزینه و تحیل است و آمار و ارقامی مرتبط بااین موضوع کع مردم چگونه وب سایت شما را پیدا کرده اند در اختیار شما قرار خواهد داد.
پس از انتخاب ابزار های مناسب می توانیبا کلذیک بر روی گزینه Svae and continue به مرحله بعدی بروید.
اکنون وارد مرحله چهارم شده اید.
در این مرحله باید عباراتی را مشخص کنید که با جستجوی وب سایت شما نمایش داده خواهد شد. بنابراین عبارات مورد نظر را در کادر اول وارد کنید. سپس باید عنوان صفحه اصلی و توضیحات متا را یک بار دیکر وارد کنید.
در ادامه از شما سوال شده است که آیا وب سایت شما زنده و آماده انتشار است یا هنوز در حال طی مراحل ساخت است؟
در صورتی که گزینه live به معنای وب سایت زنده و آماده انتشار را انتخاب کنید برخی دیگر از گزینه ها به شما نمایش داده می شپد که باید آن ها را با توجه به وب سایت خود انتخاب کنید.
بهتر است همه موارد را بر روی حالت فعال قرار داده و گزینه yes را انتخاب کنید.
سپس بر روی Save and Continue کلیک کنید.
اکنون وارد مرحله پنجم شده اید.
در این بخش می توانید ایمیلی را وارد کنید تا این افزونه مطالب مفید برای بهبود سئوی وب سایتتان را برای شما ارسال کند. در غیر این صورت می توانید از این مرحله عبور کنید.
سپس به مرحله ششم خواهید رسید. و این آخرین مرحله نیز هست.
در صورتی که نسخه pro را قبلا خریداری کرده باشید. به شما یک License Key به عنوان کلید فعالسازی داده شده است. با وارد کرده آن کلید در این قسمت می توانید نسخه پرو را فعال کنید. در غیر این صورت می توانید ازاین مرحله عبور کنید.
سپس صفحه را به پاین اسکرول کنید و گزینه Finish Setup and Go to the Dashboard را انتخاب کنید تا مراحل را اندازی این افزونه به پایان برسد.
پس از تایید مراحل راه اندازی به صورت خودکار به بخش پیشخوان این افزونه هدایت خواهید شد. بنابراین اکنون باید به صورت خودکار وارد داشبورد AIOSEO شده باشید.
صفحه داشبور را به پایین اسکرول کنید تا بخش SEO Analysis را بیابید. سپس بر روی عبارت Manage کلیک کنید تا وارد صفحه مرتبط با آن شوید.
برای مشاهده آنالیز های مربوط به سئو وب سایت خود باید وارد اکانت AIOSEO خود شوید. اگر یک حساب کاربری AIOSEO نداشته باشید با کلیک بر روی گزینه Connect with AIOSEO to see your Site Score صفحه ساخت حساب کاربری به شما نمایش داده می شود. نام و ایمیل خود را وارد کنید و بر روی گزینه Register to See Your Site Score کلیک کنید تا یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.
سپس آنالیز وب سایت شما آغاز خواهد شد. این فرآیند ممکن است چند دقیقه زمان ببرید. ۵۰ تا ۷۵ یک نمره نسبتا خوب است و نمره های بالا تر از این نشان از سئوی بسیار خوب در وب سایت شما دارد. با بهبود وب سایت خود می توانید نمره بالاتری را دراین قسمت مشاههده کنید.
پس از مشاهده نمره سئو وب سایت خود می توانید با داشبورد برگردید. اکنون می خواهیم با سایر ابزار های موجود در این قسمت آشنا شویم.
برای مشاهده ابزار بعدی قسمت SEO Site Score را در بالای سایت خود پیدا کنید و بر روی گزینه Complete Site Audit Checklist کلیک کنید.
با کلی بر روی این گزیه وارد صفحه مربوط به ابزار بعدی این افزونه خواهید شد. این ابزار چک لیستی منظم از مواردی که برای سئو بهتر وب سیت به آنن ها نیاز خواهید اشت را به مشا نمایش خواهد داد.
همان طور که میبینید این چک لیست به ۴ سمت تقسیم شده است:
- All items : در این قسمت تمامی مواردی که برای بهینه سازی سئو یک سایت لازم است به نمایش در آمده است. اعم از مواردی که در سایت خود رعایت کرده یا نکرده اید.
- important issues : در این قسمت تنها مواردی که برای سئو لازم است و شما در سایت خود رعایت نکرده اید به نمایش در آمده است.
- recommended improvements : در این قسمت مواردی که از اهمیت پایین تری برخوردارند اما ان ها را رعیت نکرده اید به نمایش درامده است.
- good rsults : در این قسمت مواردی که آن ها را در سئو سایت خود رعایت کدره اید به نمایش در امده است.
بنابراین مهم ترین بخش, important issues است. در این قسمت لیستی از مواردی که برای سئو باید رعایت میکردید نمایش داده شده است که آن ها را رعایت نکردده اید. بنابراین می توانید از این قسمت به عنوان یک چک لیست استفاه کنید و با استفاده از آن سئو سایت خود را بهبود بخشیده و کامل کنید. رعایت این موارد می تواند امتیاز سئو سایت شما را نیز بهبود ببخشد. در صورت رعایت تمامی مواردلازم به بالاترین امتیاز سئو خواهید رسید.
همان طور که در تصویر زیر میبینید هر کدام از این مشکلات پیکانی در سمت راست دارد که با کلیک بر روی آن راه حل آن مشکل و توضیحات بیشتر در این مورد به شما نمایش داده خواهد شد.
پس از حل هر یک از این مشکلات می توانید به همین صفحه برگردید تا ببینید مشکل برطرف شده است یا خیر؟ برای این کار پس از بازگشت به صفحه چک لیست بر روی گزینه refresh results کلیک کنید تا نتایج به روز شده و به شما نمایش داه شود.
اکنون، باید همین مراحل را برای هر یک از «important issues» ها یافت شده توسط افزونه دنبال کنید و در صورت وجود پیشنهاد، «recommended improvements» این موارد را نیز انجام دهید.
برای مشاهده یکی دیگر از ابزار های ایم افزونه پس از ورود به داشبورد یک بار دیگر
صفحه داشبور را به پایین اسکرول کنید تا بخش SEO Analysis را بیابید. سپس بر روی عبارت Manage کلیک کنید تا وارد صفحه مرتبط با آن شوید.
اکنون می خواهیم بخشی را به شما معرفی کنیم که با استفاه از آن می توانید سایت های رقیب خود را از نظر سئو انالیز کنید. برای استفاده از این بخش همان طور که در تصویر زیر میبینید ابتدا باید وارد بخش Analyze Competitor Site بشوید.
برای آنالیز وب سایت مورد نظر به سادگی URL رقیب را در کادر وارد کنید و روی “Analyze” کلیک کنید.
نتایجی که برای رقابت خود به دست می آورید مشابه نتایج تجزیه و تحلیل SEO برای وب سایت شما است.
با دیدن کارهایی که آنها درست و غلط انجام می دهند، می توانید به راحتی از رقبای خود در صفحات نتایج موتور جستجو پیشی بگیرید.
سئوی صفحه شخصی خود را با TruSEO بهبود بخشید
اکنون که تغییراتی را در وب سایت خود ایجاد کرده اید تا سئوی سایت خود را بهبود ببخشید و خطاها را برطرف کنید، قدم بعدی استفاده از ویژگی تجزیه و تحلیل TruSEO است تا ببینید پست ها و صفحات شما چقدر بهینه شده اند.
به سادگی پست یا صفحه ای را که می خواهید بهینه کنید باز کنید و به پایین ویرایشگر محتوا بروید . در آنجا قسمت تنظیمات SEO را خواهید دید.
ابتدا، میتوانید «عنوان پست» و «توضیحات متا» خود را بهینه کنید. این چیزی است که در نتایج جستجو نمایش داده می شود.
در مرحله بعد، میتوانید «Focus Keyphrase» خود را در کادر وارد کنید. «Focus Keyphrase» به معنای کلمه کلیدی است که محتوا برای آن نوشته شده است.
این کلمه کلیدی همان چیزی است که می خواهید پست یا صفحه برای آن رتبه بندی شود.
پس از اینکه کلمه کلیدی را وارد کردید، افزونه محتوای شما را تجزیه و تحلیل می کند و نکاتی را برای بهبود به شما ارائه می دهد.
همچنین میتوانید چندین کلمه کلیدی را در کادر «Additional Keyphrases» وارد کنید.
این به شما امکان می دهد محتوای خود را برای چندین کلمه کلیدی بهینه کنید و ترافیک بیشتری را به ارمغان بیاورید.
پس از آن، یک “Page Analysis” ( آنالیز صفحه ) دقیق دریافت خواهید کرد که به شما می گوید چقدر صفحه شما بهینه سازی سئو شده است.
برگه «Basic SEO» به شما می گوید که چقدر محتوای شما برای دستورالعمل های رایج سئو بهینه شده است.
تب Title یا “عنوان” به شما می گوید که عنوان شما چقدر برای موتورهای جستجو بهینه شده است.
برای مشاهده عملکرد عنوان شما روی این برگه کلیک کنید.
در مرحله بعد، تب یا “Readability” را دارید.
این به شما تفکیک دقیقی از میزان آسان خواندن مطالب شما می دهد. به شما پیشنهادهایی برای بهبود محتوای شما ارائه می دهد و به شما می گوید که چه کاری را به خوبی انجام می دهید.
پس از انجام تغییرات برای بهینهسازی محتوای خود، مطمئن شوید که روی «Update» یا «Publish» کلیک کردهاید.
همچنین امتیاز TruSEO خود را در گوشه سمت راست بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. هرچه این عدد بیشتر باشد، محتوای شما برای موتورهای جستجو بهتر بهینه می شود. بنابراین سعی کنید با بهبود محتوای خود آن را به بالاترین حد خود برسانید.
روش 2: ابزار کیورد پلنر (Keyword Planner)
یکی دیگر از مواردی که در بررسی های سئو به ان نیاز مند خواهیم بود تحقیق کلمات کلیدی است. این مورد یک امر ضرری است بنابراین به یک ابزار خوب برای تحقیق کلمات کلیدی نیازمند خواهیم بود. در میان تمامی ابزار های موجود برای تحقیق کلمات کلیدی کیورد پلنر یکی از بهترین گزینه ها برای برطرف سازی این نیاز است. موضوع وقتی جالب تر می شود که بدانید این ابزار یکی از بزا های متعلق به گوگل است. هم چنین یک نکته مثبت دیگر در مورد اینابزار این است که برا استفادهاز آن نیاز ب پرداخت هیچ گونه هزینه ای نخواهید داشت. کیورد پلنر یک ابزار کاملا رایگان است. این در حالی است که برای استفاده کردن از برخی از ابزار های تجقیق کلمات کلیدی باید چیزی حدود ۱۵۰ دلار پرداخت کنید. اولین مرحله برای استفاده ازاین ابزار ساخت یک حساب گوگل ادز است.
در ادامه چندمورد از مهمترین کاربرد های این نرم افزار را خواهیم گفت:
- هر کلمه کلیدی به طور متوسط چند بار در هرماه جساجو شده است
- بررسی رقیبان این کلمه کلیدی درایترنت
- آنالیز رویه جستجوی یک کلمه کلیدی در یک دوره مشخص
- چه کلماتی با کلمه کلیدی شما مرتبط اند و این کلمات چقد رجست وجود شده اند.
بهتر است نحوه استفاده از این ابزار را بیاموزید. در صورت عدم استفاده از کلمه کلیدی درست بسیاری از کاربران خود در فضای اینترن را از دست خواهید داد. چ.م ای کاربران نخواهند توانست به راحتی سایت شما را پیدا کنند. با این حال می توانید با سئو صحیح و استفاده از این ابزار جمع بسیاری از کاربران را به وبسایت خود منتقل کنید. پس از ورود ان ها به وبسایت شما بسیاری از آن ها از سیت شما خرید خواهند کد و در نهایت این موضوع باعث رشد کسب و کار شما خواه بود.
آموزش استفاده از ابزار کیورد پلنر (Keyword Planner)
مان طور که قبلا هم گفتیم کیورد پلن یکی از ابزار های گوگل است کهبرای استفاه از آن باید یک حساب گوگل ادز داشته باشید. بنابراین ابتدا باید یک حساب گوگل ادز ایجا کنید و به حساب خود وارد شوید.
برای این کار باید وارد وب سایت Google ads شده و به راحتی یک اکانت در این وب سایت ایجاد کنید. در صورتی که در فرآیند ثبت نام دچار مشکل شده و یا ارور ۴۰۳ روبرو شدید می توانید از ف.یل..تر-ش.کن استفاده کنید. ایت موضوع به این دلیل است که این ابزار در حال حاضر برا .شور ایران تحریم شده است و برای استفاده از ان باید با استفاده از این روش تحریم ها را دور بزنیم.
برای ساخت یک اکانت جدید در وب سایت باید چند مرحله را طی کنید. پس از کلیک بر روی دکمه ثبت نام ابتدا با صفحه زیر روبرو خواهید شد.
در این مرحله بایدد صفحه را به پایین اسکرول کرده و بر روی گزینه Switch to Expert Mode کلیک کنید.
سپس به صفصحه ای منتقل می شوید که از شما میپرسد ( چرا می خواهید کمپین گوگل ادز خود را راه اندازی کنید؟ ) در این مرحله باید دقت کنید تا بر روی متنی با عنوان ( Create an account without a campaign ) کلیک کنید که زیر سایر گزینه ها قرار گرفته است. این مورد را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.
سپس باید کشور – منطقه زمانی و واحد پولی خود راانتخاب کنید. در این بخش نمی توانید کشور ایران را انتخاب کنید. بنابراین کشور دیگری که می خواهید ار انتخاب کنید. سپس بر روی continue کلیک کنید تا به مذحله بعد بروید.
در ادامه با صفحه ای روبرو خواهید شد که باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. ممکن است در وارد کردن برخی از این اطلاعات ناتوان باشید. در این صورت می توانید صفحه را به پایین اسکرول کرده و گزینه ( create an account with out setting up billing ) را مطابق با تصویر زیر امنخاب کنید.
سپس گزینه ( explore your account ) را انتخاب کنید و مراحل ساخت اکانت را به پایان برسانید.
اکنون توانسته اید یک اکانت گوگل ادز بدون کمپین ایجاد کنید. حالا که اکانت گوگل ادز خود را ایجاد کرده اید برای دسترسی به کیورد پلنر باید ابتدا مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه ( Tools and Settings ) در بالای صفحه کلیک کرده.
سپس گزینه کیورد پلنر ( keyword planner ) را مطابق با تصویر زیر انتخاب کنید.
سپس وارد صفحه زیر خواهید شد. در این صفثحه باید بر روی گزینه ( discover new keywords ) کلیک کنید.
در این مرحله دو شاخه ( Start with a website ) و ( Start with keywords ) مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهند شد. با کلیک بر روی ( Start with a website ) می توانید یه کسایت را .ارد کنید تا کلمات کلیدی آن وب سایت به شما نمایش داده شود. هم چنین با کلیک بر روی ( Start with keywords ) می توانید کلمه کلیدی را وارد کنی و اطلاعاتی در مورد آن دریافت کنید.
در ادامه به معرفی هر یک از این بخش ها خواهیم پرداخت:
Start with keywords
برای استفاده از این بخش در ایران باید قبل از هر چیز زبان آن را به persian تغییر دهید. برای این کار بر روی گزینه language کلیک کرده و زبان persian ( فارسی ) را انتخاب کنید.
سپس باید لوکیشن خود را تغییر دهید بنابران مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه location کلیک کنید.
در این مرحله باید بر روی ضربدر لوکیشن انتخاب شده کلیک کنید تا این لوکیشن حرف شود.
سپس بر روی save کلیک کنید.
و در نهایت میبنید که لوکیشن شما به حالت all locations تغییر کرده است.
پس از انجام تنظیمات مربوط به لوکیشن می توانید کلمه کلیدی مورد نظر خود را درفیلد جستجو وارد کنید. مثلا ما عبارت ( بیت کوین ) را وارد می کنیم. سپس باید بر روی Get Resault کلیک کنید. تا نتایج را مشاهده کنید.
سپس با صفحه ای مشابه با صفحه زیر مواجه خواهید شد که در اامه به توضیح بخش های مختلف ان خواهیم پرداخت.
۱. avg.monthly searches: این بخش میانگین سرچ کامه کلیدی شما را در طول یک ماه نشان می دهد. همان طور که میبینید کلمه بیت کوین ۱۰ تا ۱۰۰ هزار بار در ماه جست و جو شده است. باید سعی کنید بر روی سئو کلمات کلیدی کار کنید که جست و جود بیشتری دارند. این موضوع به شما کمک می کند تا پس از پیشرفت سئوو وب سایت شما تعداد کاربران بیشتری به وب سایت شما منتقل شوند.
۲. three month change : این بخش نشان می دهد که میزان جستجوی این عبارت در سه ماه گذشته چقدر تغییر داشته است. این تغییر می تواند مثبت یا منفی باشد.
۳. competition: این بخش به معنای میزان رقابت بر سر آن کلمه کلیدی است. همان طور که مشاهده می کنید با وجود جستجوی زیاد کلمه کلید یبیت کوین رقابت بر سر این کلمه کلیدی تسبتا کم یا اصطلاحا ( low ) است.
۴. Broaden your search : در این قسمت نیز کلماتی که معمولا با کلمه جستجو شده ی شما مرتبط هستند به شما نشان داده می شوند.
۵. تاریخ: بخش بعدی تاریخ است که در منوی کناری فیلد جستجو قرار دارد. باید توجه داشته اشید تمام مواردی که به عنوان نتیجه به شما نشان داده می شود با توجه به بازه زمانی است که در این بخش مشخص می کنید. با تغییر این بازه زمانی می توانید نتایج متفاوتی دریافت کنید. به عنوان مثال ممکن است بخواهید میانگین جستجوی یک کلمه کلیدی را در سال های مختلف مشاهده کنید. با تغییر بازه زمانی در این قسمت می توانید مواردی مثل این را مشاهده کنید.
۶. Keyword ideas : این بخش کلمات کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی شما را همراه با آمار آن ها به ما نشان می دهد
۷. Top of page bid ( low rang ) : حداقل هزینه دلاری که برای نمایش مشخص شده است.
۸. Top of page bid ( high rang ) : حداکثر هزینه دلاری که برای نمایش مشخص شده است.
Start with a website
اکنون با گزینه ( Start with keywords ) آشنا شده اید. در ادامه مقاله می توانید با بخش دیگر ابزار ( discover new keywords ) آشنا شوید. بنابراین به ابزار کیوردپلنر برمیگردیم و بر روی گزینه ( Start with a website ) کلیک می کنیم. بنابراین دوباره به بخش ( discover new keywords ) بر میگریم و این بار بر روی بخش ( Start with a website ) کلیک می کنیم.
همان طور که میبینید آدرس (https://arzdigital.com/) که یک وب سایت مرتبط ا ارز های دجیتال است را در این قسمت وارد کرده ایم. سپس دکمه get resault را میزنیم تانتایج به ما نشان داده شود.
همان طور که میبینید نتایج عبارت است از کلمات کلیدی مورد استفاه قرار گرفته دراین وب سایت و امار دقیق هر یک از ان ها. بنابراین با استفاده از این قسمت ابزار کیوردپلنر نیز می توانید به آنالیز دقیق رقبای خود بپردازید.
امیدواریم این مقاله آموزشی برای شما مفید بوده و به خوبی با ابزار های بهینه سازی سئو آشنا شده باشید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.