اضافه کردن گروهی لیست کاربران به ادوبی کانکت
اضافه کردن گروهی لیست کاربران (Adobe Connect)
باز هم با یک آموزش دیگر در خدمت شما همراهان گرامی هستیم.
در این آموزش می خواهیم در مورد اضافه کردن لیست کاربران به صورت گروهی صحبت بکنیم.
ادوبی کانکت سیستمی است که هر روز خود را با ابزارهای راحت به روز می کند.
در صورتی که شما سیستم اتوماسیون متصل به وبینار نرم افزار ادوبی کانکت ندارید.
می توانید توسط این روش:
- به آسانی کلیه کاربران و اعضای شرکت کننده خود را در وبینار وارد کنید.
- در کمترین زمان حساب کاربری اعضای وبینار خود را به صورت کلی وارد سیستم کنید.
- در لحظه اطلاعات حساب کاربران شما وارد سیستم ادوبی کانکت می شود.
نحوه استفاده:
برای استفاده از این روش می توانید از نوت پد سیستم عامل ویندوز استفاده کنید و یا از نرم افزار ++Notepad استفاده کنید.
جهت وارد کردن لیست کاربران می بایست:
به ترتیب (نام – نام خانوادگی – نام کاربری – آدرس ایمیل – رمز عبور ) را در فایل خود ذخیره کنید.
first-name – last-name – login – email – password
نصب و راه اندازی Adobe Connect
توجه داشته باشید:
نام کاربری را همان آدرس ایمیل بنویسید. در این حالت دوبار در هر سطر آدرس ایمیل تکرار می شود.
اکنون وارد ادوبی کانکت شوید
و در پنل اصلی سایت از تب Administration وارد قسمت Users and Groups شده و Import را در منو انتخاب کنید.
سپس در قسمت Select Import Type گزینه Create new users را انتخاب کنید.
سپس Choose File را بزنید و فایل مورد نظر خود را آپلود کنید.
جهت مشاهده آموزش های بسترهای کلاس مجازی بر روی این لینک کلیک نمایید.
جدیدترین اخبار مجموعه فراز نتورک را در صفحات اجتماعی دنبال کنید.
نویسنده: مهندس موسی رشوند
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.