اصطلاح فرصت فروش در CRM به چه معناست؟
اصطلاح فرصت فروش در CRM به چه معناست؟
وقتی که بخش فروش کسب وکار با مذاکره با یک سرنخ به این نتیجه می رسد که احتمال خرید سرنخ وجود دارد و یا پیش فاکتور برای او صادر می کند، سرنخ به یک فرصت برای کسب و کار تبدیل می شود. فرصت ها اشخاص یا سازمان هایی هستند که احتمال فروش و تبدیل آنها به مشتری بالاست. یکی از وظایف اصلی CRM نظم بخشیدن به فرایندهایی در کسب و کار می باشد که فرصت ها را به مشتری تبدیل کند و در صورت عدم تبدیل دلایل عدم تبدیل را مشخص کند در این مرحله مدیریت ارتباطات با مشتری، قیمت، کیفیت، پوشش کامل نیازمندی مشتری و پارامترهای مختلف دیگر در مورد محصولات یا خدمات کسب و کار می تواند درصد تغییر سرنخ به فرصت را افزایش یا کاهش دهد.
در واقع فرصت فروش نشان دهنده یک پیش بینی با شانس زیاد برای تولید در آمد هست. فرصت های فروش راهکارهایی برای پیگیری مشتریان آینده که به احتمال زیاد فروش را به پایان می رسانند ارائه می کنند. آن به شما کمک می کند تا بتوانید پتانسیل های احتمالی آتی را در طول پروسه فروش دنبال کنید.
یک فرصت نشان دهنده یک فروش بالقوه هست. مشتریانی که خیلی احتمال دارد محصول شما را بخرند می توانند به عنوان فرصت نامیده شوند. آنها اهمیت زیاد را درون خود دارند زیرا آنها اطلاعات کاملی را از روند فروش از ابتدا تا انتها ارائه می کنند.
جهت مشاهده دوره های آموزشی مختلف و همچنین دوره crm ونحوه کار با نرافزار ویتایگر بر روی این لینک کلیک نمایید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.