استفاده از اتاق های برک آوت در طول آموزش آنلاین
استفاده از اتاق های برک آوت در طول آموزش آنلاین
هدف سامانه آموزش آنلاین فرازنتورک تبدیل شدن به محبوب ترین کلاس مجازی جهانی و پلت فرم آموزشی است.
ما بهترین کمک ممکن را سرویس آموزش آنلاین فرازنتورک به معلمان ارائه می دهیم.
تا با کمک معلمانی در سراسر جهان که به شکل گیری تجربه محصول ما کمک کرده اند، به معلمان آنلاین عالی تبدیل شوند.
اتاق استراحت یکی از امکاناتی است که ما ارائه می دهیم.
میتوانید هشت اتاق جداکننده را به طور همزمان راهاندازی و مدیریت کنید تا دانشآموزان بتوانند درگیر شوند،
در مورد مطالب آموزشی بحث کنند، به اشتراک بگذارند و در گروههای کوچک در طول جلسات تدریس همکاری کنند.
روش یادگیری نوآورانه، قابل تنظیم و ترکیبی ما را کشف کنید
ما عناصر مختلف را برای ایجاد روشهای یادگیری ترکیبی ترکیب کردهایم و با نرمافزار آموزش آنلاین عالی این مفهوم را به موفقیت تبدیل کردهایم.
ما به طور خاص پلتفرم خود را برای آموزش کارآمد و پشتیبانی معلمان طراحی کردهایم که روشهای یادگیری سنتی و مدرن را پویا میسازد.
ابزار یادگیری ویدیویی مناسب را برای تسهیل آموزش ترکیبی آنلاین و آفلاین و ادغام آموزش کلاس درس با یادگیری آنلاین پیدا خواهید کرد.
شما و دانشآموزانتان میتوانید در همان زمان در یک مکان باشید، چه در کلاس درس یا در خانههای خود.
ما یک راهنمای نصب گام به گام برای کمک به شما در راه اندازی آموزش آنلاین فرازنتورک (BigBlueButton) و سفارشی کردن آن بر اساس نیازهای خود – ارائه می دهیم،
که به دانش آموزان خصوصی، کلاس مهدکودک یا دانشجویان دانشگاه آموزش دهید.
چندین معلم می توانند به طور همزمان تدریس کنند.
هر فردی با مهارت های IT مناسب و قابلیت های سرور می تواند پلت فرم ما را نصب، میزبانی و سفارشی کند.
میتوانید قالببندی درس را به گونهای تغییر دهید که ضبط و توزیع صوتی و تصویری را تنظیم کنید.
کلاس آنلاین خود را سازماندهی کنید
سامانه آنلاین فرازنتورک ابزارهایی را ارائه می دهد که می توانید برای برنامه ریزی کلاس خود از آنها استفاده کنید:
عمومی/خصوصی، یادداشت های مشترک، نظرسنجی، شکلک ها، تخته سفید چند کاربره، و اتاق های برگزیده و غیره.
ما از اسلایدهای هوشمند به عنوان ابزاری ارزشمند برای ارائه بصری استفاده می کنیم.
نصب و راه اندازی سرویس BigBlueButton
این آموزش را تماشا کنید و کشف کنید که چگونه کلاس خود را به صورت مجازی به تیم های کوچکتر تقسیم کنید تا دانش آموزان بتوانند با هم کار کنند.
یا دانشآموزان را به گروههای مختلف اختصاص دهید یا به آنها اجازه دهید انتخاب کنند که به کدام دسته بپیوندند و به آنها اجازه دهید پاسخ سؤالات را بیابند،
مسائل را حل کنند، روی کارهای متنوع کار کنند، آنچه را که آموختهاند به کار ببرند، و یک جنبه را از طریق بررسی دقیق توضیح دهند یا تفسیر کنند.
اگر زبانه اتاق اصلی را باز نگه دارید، زبان آموزان در اتاقهای جداکننده سامانه آنلاین فرازنتورک میتوانند از درون با شما همکاری کنند.
به یک جلسه تیم بپیوندید تا پیشرفت کار آنها را دنبال کنید.
یا هر جلسه را در یک برگه جدید باز کنید تا بتوانید از یکی به دیگری جابجا شوید و هر گروه را بررسی کنید تا در صورت نیاز کمک کنید، مشاوره بدهید و پشتیبانی ارائه دهید.
به یاد داشته باشید، درک کنید، اعمال کنید، تجزیه و تحلیل کنید، ارزیابی کنید، و ایجاد کنید – در حالی که میدانیم احتمالاً چیزهای بیشتری کشف خواهید کرد.
اتاق شکست فرصت هایی را برای توسعه توانایی های پیاده سازی، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و ایجاد ارائه می دهد.
تفکر انتقادی، ارزیابی و نوآوری
اتاق های برک آوت سامانه فرازنتورک فرصتی برای دانش آموزان فراهم می کند تا استراتژی های تفکر انتقادی را توسعه دهند.
و اطلاعات جدید را در سناریوهای مختلف اعمال کنند، که یکی از با ارزش ترین مهارت هایی است که می توانید به آنها آموزش دهید.
آنها یاد می گیرند که دیدگاه های خود را آزمایش و پیشرفت کنند و نحوه ارزیابی و تجزیه و تحلیل استدلال ها و ایده ها را مشخص کنند.
فرآیند ارزیابی انتقادی آنها را به متفکرانی مستقل تبدیل میکند که میتوانند بین گزارههای مخالف تمایز قائل شوند و فرضیههایی ایجاد کنند.
ما در هر زمینه ای به فکر خلاق نیاز داریم و دانش آموزان با یادگیری نحوه انطباق و نوآوری در زندگی شخصی و حرفه ای خود سود می برند.
هم معلمان و هم دانش آموزان تمایل دارند از اتاق های استراحت لذت ببرند.
محققان ممکن است احساس کنند که آزادی بیشتری برای مشارکت فعال در میان همتایان خود دارند.
آنها با آشنایی با همکلاسی های خود تمایل بیشتری به ارائه پیشنهادات و ابراز تمایل بیشتری دارند.
وقتی همه شرکتکنندگان پس از راحت شدن در یک واحد کوچکتر دوباره کنار هم باشند، دانشآموزان تمایل بیشتری به مشارکت دارند.
میتوانید به دانشآموزان اجازه دهید آنچه را که در طول جلسهی جدایی پس از آن کشف کردهاند ارائه کنند.
اجازه دهید زمانی که همه در کلاس حضور دارند، کار خود را با اعضای کلاس به اشتراک بگذارند.
یک ارائهدهنده یا بیش از یک شرکتکننده از هر گروه میتوانند با نوشتن یادداشتها یا چسباندن یک نمایش تصویری در تخته سفید چند کاربره، درباره آنچه که یاد گرفتهاند یا ابداع کردهاند، بحث کنند.
انجام این کار یک لایه هیجان اضافی به فرآیند یادگیری مشارکتی اضافه می کند.
زبان آموزان می توانند از این ابزار تعاملی برای پاسخ به نظرسنجی ها استفاده کنند و شما فرصتی برای ارزیابی نتایج خواهید داشت.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.