پیام های نرم افزاری گوشی های موبایل

1) PHONE START – UP FALLED (در نوکیا)
در این حالت ابتدا گوشی را ریست نموده (در گوشیهای 6600 با کلیدها +*,3,CALLکلید پاور) و در گوشیهای دیگر بوسیله BOX در صورتی که درست نشد گوشی را FLASH میکنیم در صورتی که درست نشد IC FLASH را تعویض می کنیم .
2) APP CLOSED
در این حالت به علت اضافه شدن حجم اطلاعات بر روی حافظه گوشی و یا MEMORY CARD ایجاد می شود و از طریق ریست نرم افزاری رفع اشکال می گردد .
*#7370#(در نوکیا)
MEMORY CARD حافظه گوشی را با کد روبرو ریست می کنیم را از طریق مراحل زیر ریست می کینیم .
گوشی یک طرفه شده و تماس به بیرون نداریم :
3) CHECK OPERATOR SERVICE (در نوکیا)
4) MEMORY FULL (در نوکیا)
در صورتی که در این حالت گوشی ویروسی شده باشد با این پیغام مواجه می شویم , که در این حالت MEMORY CARD خالی می باشد ولی با این پیغام مواجه می شویم , گوشی را از طریق ریست نرم افزاری می توان رفع اشکال نمود .
5) CALL NOT ALLOWED (در نوکیا)
6) CONTACT SERVICE (در نوکیا)
در صورتی که در هنگام روشن نمودن گوشی مستقیما” با این پیغام مواجه می شویم , اشکال به صورت نرم افزاری بوده که از طریق FLASH نمودن رفع اشکال می گردد و در صورتی که در هنگام روشن نمودن گوشی ابتدا با پیغام INSERT SIM CARD مواجه شویم , سپس با پیغام CONTACT SERVICE مواجه می گردیم , اشکال به صورت سخت افزاری بوده و از طریق تعویض IC AUDIO و یا در سری گوشیهای جدید UEM این عمل انجام می پذیرد .
7) SIM CARD REGISTRATION FAILED (درنوکیا)
در این حالت یا سیم کارت را از مخابرات قطع کردند و یا شماره سریال گوشی در شبکه ثبت نشده است .
8) SIM CARD NOT ACCEPTED
در این حالت گوشی کد دار می باشد که کد شبکه بر روی E2PRON فعال و از طریق UNLOCK کردن نرم افزاری رفع اشکال می گردد . می توانیم از طریق نرم افزاری کد گوشیهایی که مخصوص سیم کارت های شرکت خودشان است را باز کنیم و با سیم کارتهای معمولی از آنها استفاده کنیم
9) SYSTEM FAIL URE AND CONTACT PROVIDER (در سامسونگ)
در این حالت ابتدا تست BACK UPو سیستم کانکتور و در مرحله آخر E2PROMبه صورت نرم افزاری
10)PLEASE WAIT (در سامسونگ)
در این حالت اشکال مربوط به : 1- سیم کارت 2- محفظه سیم کارت 3- E2PROM
11) LIMITED SED SERVICE (در سامسونگ)
- تست سیم کارت از نظر قطعی از مخابرات
- در صورتی که گوشی آکبند باشد ثبت شماره سریال گوشی درشبکه و در صورتی که کارکرده باشد اصلاح نرم افزاری E2PROM و نهایتاً تعویض PF
12) CALL FALLED (در سامسونگ)
اشکال مربوط به PF می باشد .
گوشی یکطرفه شده و تماس به بیرون نداریم .
13) CALL ENDED (در سامسونگ)
14) VERLPI (در سامسونگ)
رفع اشکال از طریق اصلاح نرم افزاری بر روی E2PROM انجام می پذیرد .
گوشی یک طرفه شده و تماس به بیرون نداریم
15) CALL REFUSED (در سامسونگ)
16) CALL REJECTED (در نوکیا و زیمنس)
در گوشی نوکیا پیغام سوختن سیم کارت و در گوشی زیمنس پیغام قطعی از طرف مخابرات می باشد .
17) DEVICE REJECTED (درزیمنس)
در صورتی که گوشی کارکرده باشد اصلاح نرم افزاری بر روی E2PROM و در صورتی که گوشی آکبند باشد ثبت شماره سریال در شبکه
18) WRONG CARD (در سامسونگ)
بوسیله باز کردن قفل شبکه از روی E2PROM میتوان رفع اشکال نمود .
19) INSERT CORRECT SIM CARD (در پاناسونیک و سونی اریکسون)
بوسیله باز کردن قفل شبکه ازروی E2PROM می توان رفع اشکال نمود.
20) INVALID SIM (در زیمنس)
بوسیله باز کردن قفل شبکه ازروی E2PROM می توان رفع اشکال نمود.
21) SPECIAL CODE (در موتورولا)
بوسیله باز کردن قفل شبکه ازروی E2PROM می توان رفع اشکال نمود.
22) NETWORK LOCK (در آلکاتل)
بوسیله باز کردن قفل شبکه ازروی E2PROM می توان رفع اشکال نمود.
(باز کردن قفل گوشی درگوشیهایی که رمز فراموش شده)
23) PHONE LOCK ENTER PASSWORD
سیم کارت را در نمی آوریم (در آلکاتل)25228352
سیم کارت را در می آوریم (در سامسونگ) *2767*2878#
سیم کارت را در نمی آوریم (در موتورولا)20010903
24) SIM LOCK ENTER PASSWORD
(باز کردن قفل سیم کارت در گوشیهایی که رمز آن فراموش شده باشد)
باز کردن قفل از طریق نرم افزاری
25) PHONE LOCK NEEDS SERVICING (در سامسونگ)
اصلاح نرم افزاری بر روی E2PROM
26) ENTER SECURITY CODE (در نوکیا)
باز کردن قفل از طریق نرم افزار
27) NOT CHARGING (در نوکیا)
در نوکیا پیغام عدم شارژ میباشد ایراد می تواند نرم افزاری و یا سخت افزاری باشد .
28) RECONNECT CHARGING (در نوکیا)
این پیغام در حالت شارژ خودبخود مشاهده می گردد
در سری گوشیهای سامسونگ اتصالی در سیستم کانکتور (که تعویض میگردد)
در سری گوشیهای سونی اریکسون مقاومت فیوزی مدا رشارژ (که تعویض میگردد)
در سری گوشیهای زیمنس مقاومت LOOK مدار شارژ (که تعویض میگردد)
در سری گوشیهای نوکیا مشکل مربوط است به آی سی تغذیه (که تعویض میگردد)
29) NO NETWORK
عدم آنتن دهی در RX و ایراد می تواند هم نرم افزاری و هم سخت افزاری باشد .
30) NO ACCESS
عدم آنتن دهی در TX و ایراد می تواند هم نرم افزاری و هم سخت افزاری باشد .
گوشی یک طرفه شده و تماس به بیرون نداریم.
31)CALL BARRED (در آلکاتل)
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.