جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • شبکه و امنیت
    • تکنسین شبکه
      • پسیو شبکه و طراحی Data Center
      • CompTIA
      • Help Desk
      • فیبر نوری
      • دوربین های مداربسته
      • سیستم های امنیتی
      • IOT & BMS
    • مایکروسافت
      • ویندوز سرور (MCSA , MCSE)
      • شیرپوینت
      • SQL Server
      • System Center
      • سرویس های تخصصی
    • سیسکو
      • CCNA
      • CCNP Enterprise
      • CCNP Security
      • CCNP Collaboration
      • CCNP Data Center
      • CCNP Service Provider
      • CyberOps Professional
      • DevNet Professional
      • CCIE
    • مجازی سازی ، Cloud و Storage
      • VMware
      • HPE
      • EMC
      • بکاپ و مانیتورینگ شبکه
      • AWS
    • لینوکس
      • دوره های پایه و LPIC
      • سرویس های تخصصی لینوکس
      • سرویس های امنیتی لینوکس
      • بکاپ و مانیتورینگ
      • Embedded
      • هاستینگ
    • امنیت
      • fortinet
      • Splunk
      • GIAC Certified
      • Security Operations Center (SOC)
    • میکروتیک و وایرلس
    • جونیپر
    • تلفن های سانترال و VOIP
    • دواپس
  • برنامه نویسی و طراحی سایت
    • افزونه وردپرس
      • سئو و بهینه سازی
      • فروشگاهی (ووکامرس)
      • بکاپ و امنیت
      • صفحه ساز
      • آموزشی
      • افزونه های کاربردی
      • پشتیبانی و چت
      • ابزار های مدیریتی
      • تبلیغات و بازاریابی
      • فرم ساز
      • افزونه های گالری
      • افزونه های شبکه اجتماعی
      • افزونه های رزرو آنلاین و نوبت دهی
    • خدمات طراحی سایت
    • سئو و دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش وردپرس
    • سرویس های Open Source
      • Vtiger CRM
      • ERP Odoo
      • کلاس آنلاین و ویدئو کنفرانس
    • پایتون (هوش مصنوعی و…)
    • Secure Coding
  • برق و الکترونیک
    • تعمیرات قطعات کامپیوتر و لب تاپ
    • تعمیرات هارد و ریکاوری اطلاعات
    • تعمیرات پرینتر و لوازم اداری
    • تعمیرات تجهیزات شبکه
  • مدیریت
    • مدیریت فناوری اطلاعات
      • ISO/IEC 27001
      • ISC2 & ISACA Certification
      • ITIL
      • انستیتو دواپس
      • COBIT
      • PMBOK
      • SCRUM
    • مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری
    • استارتاپ
    • مدیریت اجرایی MBA
    • روانشناسی
      • روانشناسی بازار های مالی
      • انگیزشی
  • وبینار و کلاس آنلاین
    • سامانه LMS (مودل فارسی)
    • بیگ بلو باتن
    • سرویس ویدئو کنفرانس
 
خدمات شبکه فراز نتورک
ورود
[suncode_otp_login_form]
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
عضویت
[suncode_otp_registration_form]
  • 021-66416682
  • Info[@]faraznetwork.ir
خدمات شبکه فراز نتورک
  • خانه
  • شبکه و امنیت
    • تکنسین شبکه
      • پسیو شبکه و طراحی Data Center
      • CompTIA
      • Help Desk
      • فیبر نوری
      • دوربین های مداربسته
      • سیستم های امنیتی
      • IOT & BMS
    • مایکروسافت
      • ویندوز سرور (MCSA , MCSE)
      • شیرپوینت
      • SQL Server
      • System Center
      • سرویس های تخصصی
    • سیسکو
      • CCNA
      • CCNP Enterprise
      • CCNP Security
      • CCNP Collaboration
      • CCNP Data Center
      • CCNP Service Provider
      • CyberOps Professional
      • DevNet Professional
      • CCIE
    • مجازی سازی ، Cloud و Storage
      • VMware
      • HPE
      • EMC
      • بکاپ و مانیتورینگ شبکه
      • AWS
    • لینوکس
      • دوره های پایه و LPIC
      • سرویس های تخصصی لینوکس
      • سرویس های امنیتی لینوکس
      • بکاپ و مانیتورینگ
      • Embedded
      • هاستینگ
    • امنیت
      • fortinet
      • Splunk
      • GIAC Certified
      • Security Operations Center (SOC)
    • میکروتیک و وایرلس
    • جونیپر
    • تلفن های سانترال و VOIP
    • دواپس
  • برنامه نویسی و طراحی سایت
    • افزونه وردپرس
      • سئو و بهینه سازی
      • فروشگاهی (ووکامرس)
      • بکاپ و امنیت
      • صفحه ساز
      • آموزشی
      • افزونه های کاربردی
      • پشتیبانی و چت
      • ابزار های مدیریتی
      • تبلیغات و بازاریابی
      • فرم ساز
      • افزونه های گالری
      • افزونه های شبکه اجتماعی
      • افزونه های رزرو آنلاین و نوبت دهی
    • خدمات طراحی سایت
    • سئو و دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش وردپرس
    • سرویس های Open Source
      • Vtiger CRM
      • ERP Odoo
      • کلاس آنلاین و ویدئو کنفرانس
    • پایتون (هوش مصنوعی و…)
    • Secure Coding
  • برق و الکترونیک
    • تعمیرات قطعات کامپیوتر و لب تاپ
    • تعمیرات هارد و ریکاوری اطلاعات
    • تعمیرات پرینتر و لوازم اداری
    • تعمیرات تجهیزات شبکه
  • مدیریت
    • مدیریت فناوری اطلاعات
      • ISO/IEC 27001
      • ISC2 & ISACA Certification
      • ITIL
      • انستیتو دواپس
      • COBIT
      • PMBOK
      • SCRUM
    • مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری
    • استارتاپ
    • مدیریت اجرایی MBA
    • روانشناسی
      • روانشناسی بازار های مالی
      • انگیزشی
  • وبینار و کلاس آنلاین
    • سامانه LMS (مودل فارسی)
    • بیگ بلو باتن
    • سرویس ویدئو کنفرانس
اینجا شروع کنید
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید
0

وبلاگ

خدمات شبکه فراز نتورک > دانلود رایگان > وب مستر > یوتیوب > چگونه درآمد یوتیوب را فعال کنیم

چگونه درآمد یوتیوب را فعال کنیم

1399/12/04
ارسال شده توسط مهندس سمیه رشوند
یوتیوب

چگونه درآمد یوتیوب را فعال کنیم

6 راه کسب درآمد از یوتیوب

از طریق YouTube می توانید خود را به دنیا معرفی کنید

پس از پر کردن حساب کاربری خود روند مداوم بهینه سازی کانال و محتوای شما قطعه نهایی این پازل است.

به محض آمادگی برای اولین بارگذاری ویدیو نکاتی را که در ترافیک جدید باید مد نظر داشته باشیم خواهیم دید.

در این یادداشت شش نکته که به شما جهت بهبود کسب درآمد در یوتیوب کمک می‏ کند آمده است. 

  1. به روزرسانی محتوا

محبوب‏ترین کانال‏ های یوتیوب همواره محتواهای به ‏روز دارند. اگر از ویدیو برای محتوا استفاده می‏ کنید باید حتما تعداد بسیاری فیلم خوب تولید کنید.

تولید ویدیوهای جذاب افراد را جذب کانال شما می ‏کند و گاهی هم مجاب به پرداخت هزینه برای عضویت می ‏کند.

روش‏ های فراوانی برای تولید محتوای ویدیویی هست؛ مثلا از محتواهای آموزش‏های کوتاه، معرفی محصول،

تاریخچه‏ ی شرکت، اینفوگرافیک، مصاحبه‏ ها و دیگر موارد استفاده کنید. برای تولید ویدیوهای تأثیرگذار از تجهیزات مناسب استفاده کنید.

شاخص ‏هایی نظیر وضوح تصویر، صدای باکیفیت، موسیقی پس ‏زمینه،… در تولید محتوای ویدیویی اهمیت فراوانی دارد.

انتخاب موضوع مناسب و تولید منظم و پیوسته ‏ی محتوا اهمیت فراوانی دارد.

بنابراین، در این بخش نیاز به تقویم محتوایی دارید که طول ویدیوها و زمان و توالی انتشار را در آن ثبت کنید.

برای مطالعه: عوامل موثر بر کسب درآمد از یوتیوب

2. ترغیب به اقدام (call to action)

هرگاه که در یوتیوب ویدیویی منتشر می‏کنید باید از راه‏های ترغیب کاربر برای اقدام به خوبی آگاه باشید.

روش‏ های ترغیب کاربر شامل تماس برای کسب اطلاعات بیشتر، عضویت در کانال YouTube ، همرسانی ویدیو، اعلام نظر،… است.

بنابراین، راه ‏های برقرار تماس را به درستی در جاهای مناسب تعبیه کنید.

چگونه کسب درامد یوتیوب را فعال کنیم

راهنمای گام به گام فراخوان عمل یا CTA

18 نمونه عملی

اکنون بخوانید

هر کاربر هنگام مشاهده محتوای ویدیوی آن را ارزیابی می‏کند و نظر می‏دهد.

بنابراین، همه ‏ی بازخوردها باید در اسرع وقت و سر صبر پاسخ داده شود. پاسخ‏ های مکانیکی و از پیش تعریف شده اثر منفی در کاربر دارد.

3. ارتقای کانال یوتیوب

هرچه کاربران بیشتری در یوتیوب داشته باشید به منزله ‏ی درآمد بیشتر خواهد بود.

یعنی باید کانال YouTube خود را ارتقا دهید تا میزان کاربران را افزایش دهید. برای این کار می ‏توانید از روش‏ های زیر استفاده کنید:

  • طراحی مناسب و جذاب صفحه ‏ی اصلی کانال یوتیوب؛
  • بهینه‏ سازی کلیدواژه ‏ها، عناوین، برچسب‏ ها، توصیفات؛
  • افزودن کلیدواژه به کانال YouTube ،
ارتقای کانال یوتیوب
کانال YouTube خود را ارتقا دهید تا میزان کاربران را افزایش دهید

صفحه‏ ی یوتیوب که بازدید کنندگان آن را مشاهده می ‏کنند صفحه شماست. در صفحات شخصی (تجاری) خود از امکانات جذاب استفاده کنید. آن را با تصاویر و رنگ‏ها و اطلاعات و پیوندها بیارایید. برای تقویت برند خود از آرم، رنگ‏، شعارهای جذاب بهره بگیرید. وقتی کانال یویبوب خود را می‏ سازید کاربران عضو کانال شما می‏شوند و نوتیفیکشن های شما را هنگامی که فیلمی را آپلود می‏ کنید دریافت می ‏کنند و این کار کاربران را ترغیب می ‏کند که ویدیوهای شما بارهاو بارها دیده شود.

برای مطالعه: فعالسازی کسب درآمد از یوتیوب

چگونه درآمد یوتیوب را فعال کنیم

4. نوشتن کانتنت مناسب و لید تیتر در یوتیوب

استفاده از کلید واژه ‏های مربوط در یک ویدئو،عنوان،برچسب و توصیف. مردم مانند سرچ در گوگل در یوتیوب سرچ می‏کنند

و از کلمات کلیدی و عبارات جستجو استفاده می ‏کنند.

بنابراین، فیلم‏ ها را نباید با عناوین خسته ‏کننده توصیف کنید. هنگامی که فیلم ها را در YouTube بارگذاری می ‏کنید

یک دسته بندی برای ویدیو انتخاب کنید و برچسب ها و کلمات کلیدی را انتخاب کنید.

استفاده از برجسب های پیشنهادی YouTube بسیار مناسب است

زیرا بیشتر بر اساس جستجوی مردم منظم شده است. همچنین برخی از برچسب ها را می‏ توانید

به صورت دستی اضافه کنید. توضیحات ویدیویی باید کوتاه آموزند و چند منظوره باشد.

فیلم خود را در یک یا دو جمله توصیف کنید. در نهایت لینکی به وب سایت یا وبلاگ خود بدهید تا کسانی که می خواهند بیشتر بدانند به آنجا بروند.

آزمایش با عنوان و توصیفات متفاوت. مثل سایر سایت‏ های شبکه‏ ی اجتماعی انتخاب

کلیدواژه ‏های متفاوت برای افزایش موفقیت یک استراتژی SEO متداول برای بازاریاب‏ی است.

این به مخاطبان کمک می ‏کند تا محتوایی را که به آن علاقمند بیابند. یک تمرین سریع این خواهد بود

که یکی از ویدئوهای شرکت تان از آغاز ببیند  و سپس یک لیست از واژه ‏ها و عبارات بسازد

هنگامی که شما آن را می‏ بینید. شما همچنین باید در ارتباط با کلید واژه‏هایی که استفاده می‏ کنید

واقع بین باشید. جیمز رابینسون مشاور بازاریابی در Iconic Genius می ‏گوید: دنبال کلید واژه ‏هایی

که برندهای بزرگ برایش رقابت می‏ کنند نروید. “کلیدواژه ‏های خودتان را دنبال کنید.”

مقاله آموزش کار با کیورد پلنر(keyword planner)

تحقیق کلمات کلیدی

توضیحات ویدیوها باید کوتاه و آموزنده و چند منظوره باشد. ویدیو باید در یکی دو جمله توصیف شود.
همچنین باید حاوی لینکی به وبسایت یا وبلاگ شما داشته باشد تا اگر کسی اطلاعات بیشتری خواست به آن مراجعه کند.
از فیلم ‏های مکمل استفاده کنید. فیلم‏های مکمل از نظر کاربران محبوب اند چون فرصتی برای دیدن موارد مشابه در دست دارند.
برای مطالعه: 7 روش برای درآمد میلیونی از یوتیوب

5. فراهم کردن امکان گفتگو با مشتریان

ویژگی رسانه ‏های جمعی اجتماعی بودن آنهاست. ارتباط با کاربران در دنیای کسب و کار آنلاین از نیازهای ضروری است.

این بدان معناست که وقتی کاربران در مورد فیلم ‏های شما اظهار نظر می‏ کنند باید با آنان تأملی دوستانه،

سازنده، صبورانه برقرار کنید. سیستم اظهار نظر یویتوب با نمایه‏ های گوگل مرتبط شده است.

بنابراین باید بدانید که کانال شما در YouTube با مشخصات شرکت شما مثل عکس حرف ه‏ای پروفایل شما معرفی شده است.

تعامل فقط با کاربران نیست. ارتباط با سایر فعالان و تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب امکان توسعه و همکاری و تولید محتواهای جذاب را فراهم می ‏آورد.

راه‏های ارتباطی در یوتیوب
  1. کامنت
  2. لایک
  3. حق اشتراک

6. تبلیغات در یوتیوب

از آنجایی که کاربران منافع خدمات رایگان سایت ‏ها رابه دست می ‏آورند چند راه برای آگهی در یوتیوب وجود دارد.

از آنجایی‏ که سایت ‏ها بر اساس محتوای ویدئوها هستند. شرکت ‏ها تشویق می‏ شوند

تا با اضافه کردن لینک از بینندگان دعوت کنند تا ویدئوهای وب سایتشان را دنبال کنند.

بعد از 5 ثانیه کاربران می‏ توانند از تبلیغات پرش کنند (صرف نظر کنند)

چهار فیلم و گزینه شامل آگهی True View in stream وجود دارد که قبل،

در حین و بعد از دیگر ویدئوها اجرا می ‏شود. بعد از 5 ثانیه کاربران می‏ توانند از تبلیغات پرش کنند (صرف نظر کنند).

تنها برای آگهی ‏هایی که  یک بیننده در 30 ثانیه ‏ی فیلم یا در ارتباط با  ویدئو است شارژ خواهید شد.

همچنین تبلیغاتی وجود دارد که در زمانی ظاهر می‏ شوند

که کاربر در حال جستجو یا مرور محتوایی در YouTube یا در وب است. این کلیپ‏ ها به 30 ثانیه محدود نمی ‏شوند

آنها می‏توانند به کوتاهی یا بلندی که شما می ‏خواهید باشند. شما هر زمان که شخصی روی آن آگهی کلیک می‏کند

تا کل ویدئو را ببیند شارژ خواهید شد. تبلیغات فراوانی هستند که 6 ثانیه یا کمتر هستند

و کاربر نمی‏ تواند آن ها را ببندد. این آگهی‏ ها همچنین می‏ توانند قبل، در طول یا بعد از دیگر ویدئوها ظاهر شوند.

تبلیغات مخصوص موبایل روی دستگاه ‏‏های موبایل نمایش در وب‏ سایت شرکا و درون برنامه‏ ها

اجرا می‏ شود شما برای این تبلیغات براساس هزینه هر هزار برداشت شارژ می‏ شوید.

برای مطالعه: کسب درآمد به روش یوتیوبرهای حرفه ای

چگونه درآمد یوتیوب را فعال کنیم

جمع بندی

یوتیوب شبکه اجتماعی با پتانسیل بسیار برای کسب و کار ها است.

کسب درآمد از یوتیوب در ایران کمی سخت به نظر می رسد اما با ترفندهایی می توان این کار را انجام داد.

قطعا درصدی از جمعیت میلیاردی که در YouTube وجود دارند می توانند بازار هدف شما باشند و باید

به طرز هوشمندانه ای این جمعیت را به خودتان جذب کنید. این کار تنها با انجام تبلیغات در یوتیوب امکان پذیر نیست،

اگر می خواهید رابطه ای طولانی مدت و عمیق با مشتریان تان ایجاد کنید باید خودتان تولید کننده محتوا باشید و برای مشتری ارزش ایجاد کنید.

جهت مشاهده مقالات و دوره های آموزشی بیشتر بر روی این لینک کلیک نمایید.

 

نویسنده: حانیه گل لاله کرمانی

برچسب ها: آموزش کار با یوتیوبتنظیمات یوتیوبچطور شروع به استفاده ازیوتیوب کنیم؟راهنمای گام به گام فراخوان عمل یا فراخوان عملیوتیوب چیست؟
قبلی 8 مورد از مزایای سرور اختصاصی لینوکس
بعدی آموزش کار با یوتیوب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

  • آفیس (136)
    • آموزش اکسس (8)
    • آموزش اکسل (26)
    • آموزش پاورپوینت (24)
    • آموزش ورد (24)
    • طراحی و مستندسازی شبکه (Visio) (50)
    • عمومی (4)
  • ایمیل سرور (25)
    • Exchange Server (2)
    • MDaemon (13)
    • کریو کانکت (8)
  • پسیو شبکه (12)
    • دکل های مخابراتی (9)
  • تعمیرات (231)
    • آیفون و دزدگیر اماکن (26)
    • الکترونیک (16)
    • تعمیرات پرینتر (16)
    • تعمیرات تجهیزات میکروتیک (8)
    • تعمیرات لپ تاپ (23)
    • تعمیرات لوازم جانبی کامپیوتر (7)
    • تعمیرات لوازم خانگی (34)
    • تعمیرات مانیتور و تلوزیون (14)
    • تعمیرات منابع تغذیه (پاور) (26)
    • تعمیرات موبایل و تبلت (13)
    • تعمیرات هارد ، فلش و استوریج (22)
    • مادربرد و کارت گرافیک (34)
  • تکنسین شبکه (Help Desk) (2)
  • سانترال (14)
  • سخت افزار (15)
    • پردازنده (1)
    • پرینتر و اسکنر (2)
    • لپ تاپ (4)
    • مادربورد (3)
    • مانیتور (2)
    • مودم و اکسس پوینت (1)
    • وب کم و دوربین دیجیتال (1)
  • سرویس های هاستینگ (230)
    • ClamAV (3)
    • CloudLinux (4)
    • cpanel (27)
    • DirectAdmin (76)
    • Imunify360 (2)
    • Kernelcare (2)
    • Kloxo (1)
    • LightTPD (1)
    • LiteSpeed (5)
    • Outgoing Spam Monitor (osm) (2)
    • Plesk (4)
    • SolusVM (2)
    • Varnish Cache (2)
    • Virtualizor (9)
    • Webmin (1)
    • WHM (1)
    • WHMCS (3)
    • آپاچی (1)
    • دیتا سنتر (59)
    • سرور (17)
    • سرویس های ابری (13)
    • نرم افزارهای ریموت دسکتاپ (5)
  • سیسکو (31)
  • طراحی وب سایت (8)
  • کلاس های آنلاین (227)
    • Cisco Webex (1)
    • Discord (1)
    • Google Meet (1)
    • Iomad (1)
    • Kaltura (1)
    • LiteCart (1)
    • Matrix (2)
    • OpenMeetings (1)
    • Slack (1)
    • ZOOM (1)
    • ادوب کانکت (64)
    • بیگ بلو باتن (50)
    • جیتسی (7)
    • راکت چت (چت سازمانی) (26)
    • رکورد فیلم آموزشی (2)
    • مودل فارسی (62)
  • گرافیک و انیمیشن (7)
  • لینوکس و یونیکس (170)
  • مانیتورینگ (18)
    • solarwinds (17)
  • مایکروسافت (70)
    • MCSE (39)
    • SCCM (3)
    • SCOM (1)
    • SQL Server (1)
    • شیرپوینت (2)
  • مجازی سازی شبکه (16)
    • Veeam (10)
    • VMware Esxi (4)
  • مدیریت و امنیت اطلاعات (7)
  • میکروتیک (113)
  • وب مستر (155)
    • آموزش HTML & CSS (41)
    • آموزش وردپرس (61)
    • ایمیل مارکتینگ (1)
    • بوت استرپ (6)
    • سئو (13)
    • کسب در آمد از اینترنت (12)
    • یوتیوب (18)
  • ویپ (2)
    • ایزابل (2)
  • ویتایگر CRM (36)
    • Odoo / Open ERP (1)
  • ویندوز (11)
    • ویندوز 10 (6)
    • ویندوز 11 (3)
    • ویندوز 7 (2)
هر گونه دخل و تصرف در محتوای آموزشی سایت فراز نتورک منع و پیگرد قانونی دارد، استفاده با ذکر منبع آزاد می باشد